Friday 8 April 2011

"Musuh" yang aku sayang...

Assalamualaikum..hey guys!! macam da lame rasenye x update blog ni...sekarang ni rase macam busy je, time2 da nak study week la time 2 la banyak keje2 yg mendatang, lepas 1 siap, baru nak ringan2 kan kepale, ade je keje yg datang lagi, ehmm sabo jela, name pon study, mmg la xlekang dengan assignment kan..hehehe...

actually, tujuan aku update blog ni bukan nak citer pasal keje2 yang melambak yg xsiap2 lagi 2, yg kt atas 2 just intro je..hihihihi..yela kalau kat sekolah dula kan lau nak tulis karangan mesti kene ade pendahuluan kan, lau xde intro kene tolak markah..hahaha..yg aku nk citer ni pasal "musuh" aku, even name je "musuh" tp aku sayang taw..korang mesti confused kn..ha ni la yg aku nak citer ni..

aku sbenarnye ade 2 orang "musuh" ni, sbnarnye dorang ni member baek aku..aku labelkan dorang ni "musuh" coz kteorang masing2 lau jumpe mesti bergadoh, xsah lau xjmpe 1 ary xgadoh, tp kteorang gadoh manje2 je...hehehe..."musuh" aku yg sorang ni mmg da lme sgt aku knal die, kteorang da kawan mmg dr kecik lagi, da lebih 15 tahun da kteorang kawan, sume perangai die aku da tau sgt da, same la mcm die gak sume perangai aku pon die faham sgt da aku ni jenis mcm mane org nye..hehehe..aku pon da anggap family die mcm family aku sendiri...bole dikatekan tiap2 ary aku dtg uma die, lepak2 kt uma die, buat bising kt uma die, mcm2 lagi la..tp skang ni masing2 da g belaja, laen2 tempat plak 2, aku skang blaja dekat segamat, die lak skang blaja kt k.l..kteorang ni yok yok oo je ckap lau blek xnak jmpe coz da jemu la pe la kn, tp sbnarnye dlam aty msing2 sbnarnye rndu..aku tau sgt lau die bce blog ni msty die jmpe aku konpem die "bahan" aku abes2 pye..hehehe

ha ni yg lg sorang ni, aku bru je knal die, kteorang knal bru je setahun jagung, aku kenal die pon coz mase sem 1 aku 1 bilik dgn die..1st impression aku tgk die, die ni mcm sombong, bajet hot la konon kn, tp da lame2 rupenye die ni baek sgt..tp org laen sume pk die mcm pompuan xbaek la, tp dorang 2 pk coz tgk dr segi luaran je, dalaman die, dorang xtau kn..even kteorang baru knal pon tp mcm2 kteorang da share sme2 psal family, zaman skola, kisah hidop die dlu, mcm2 la, lau nak cter sume kang jenoh lak korang nk bce kn..hehe..

sbenarnye aku labelkn  dorang ni "musuh" bkan pe, jgn la korang pk bkan2 lak, dorang ni mmg member baek aku tp kteorang ni lau jmpe ade je bnda yg nk digadohkan, tp just gadoh manje2 cm 2 jela, xde la smpai gadoh yg bole bwak smpai ke putus kawan..kteorang gadoh mcm gadoh aku kutuk die then die kutuk aku blek mcm 2 jela, even kteorang mcm 2 tp kteorang xpnah pon touching, terasa aty ke coz bnda 2 bg kteorang da biase da mcm gurau2 gitu, tp lau ngan mmber laen kteorang xde la wat mcm 2..lau kteorang nk gurau kasar2 pon kteorang tgk dlu mmber 2 aty die jenis mcm mane, lau aty die jenis cpat sensitif kteorang akan try utk gurau yg jenis soft2, lembut2 gitu la..ok la rsenye smpai cni je kot cter aku kt korang, nanti lau senang2 nty, lau ade mase aku akan teros update blog ni lg k...dadaaa...

No comments:

Post a Comment